Ad

5 Produk WISHLIST Lisa dari RAKUTEN MALAYSIA

Rakuten Malaysia
5 Produk WISHLIST dari RAKUTEN MALAYSIA | Perempuan dengan berbelanja memang tiada terpisahkan . Seperti Lisa , dulu memang suka shopping dengan barangan yang Lisa ingin beli ataupun terbeli. Pantang nampak tulisan "SALE" memanglah terus serbu kedai tersebut. Namun sekarang ini , jadual kerja yang padat mencuri masa Lisa untuk mencuci mata bershopping di Mall atau tempat-tempat yang sedang mengadakan promosi. Terpaksa melepaskan peluagn untuk menikmati diskaun yang ada. 

Sampai akhirnya Lisa teringat dengan RAKUTEN MALAYSIA , laman web yang membolehkan untuk bershopping semua barangan yang ingin kita beli . Harga pun less dari harga yang ada. Jimat Masa, jimat tenaga dan tentunya jimat duit dengan discount yang diberikan oleh Rakuten Malaysia. Rambang mata dengan Sale dalam web tersebut , sampai teringin beli semua barangan yang sedang discount. Barangan dari kecantikan , fashion , peralatan dapur , sport , buku , elektronik ,kesehatan dan banyak lagi. Tentunya sesuai dengan lelaki atau perempuan bahkan untuk budak-budak atau anak .

Dan diantara 5 produk WISHLIST yang Lisa ingin miliki dari Rakuten Malaysia ialah :

SK II Trial Set 10 | Set kecantikan muka yang memang Lisa pakai dari dulu.Selain mencerahkan juga menjaga kelembaban muka . Sesuai untuk wajah Lisa dan juga kalangan remaja atau dewasa pun. Lisa dan family menggunakan set kecantikan ini turun temurun sejak dari dahulu . Wah... jenguk di web rakuten mengadakan SALE untuk Trial set 10 ini. Set yang termasuk : 
1. SK II Facial Treatment Pembersih Muka 20g;
2. SK II Rawatan Facial Essence 30ml;
3. SK II Facial Rawatan Stempower 15g;
4. SK II Rawatan Facial Mask 1pc;
4.2g 5. SK II Cellumination DaySurge UV

SK II Facial Treatment Gentle Pembersih Muka 20g
Rawatan muka Gentle Pembersih menjaga kulit kalian semasa ia membersihkan 


SK II Rawatan Facial Essence 30ml
Mengandungi lebih daripada 90% Pitera ™, kandungan yang ada untuk sihat, kulit berseri. Ia membantu mengekalkan kitaran pembaharuan semula jadi kulit ke keadaan optimum untuk membolehkan khasiat kulit. Ia juga berfungsi untuk mengimbangi pH dan sebum rembesan kulit, sesuai unttuk kalian yang mempunyai masalah kulit kering dan berminyak kerana SK facial essence ini menjadikan kulit menjadi   lembap.

SK II Stempower 15g
Diformulakan dengan Kompleks Stem-Acanax revolusioner yang menembusi mendalam untuk memperbaiki kulit dari dalam. Liang kurang kelihatan dalam 1 hari. Meningkatkan ketegasan radikal dalam 10 hari. Jadi, anda dapat merasakan keindahan muda daripada 10 tahun yang lalu (seperti saya hehe ) .

SK II Hari UV Surge 4.2g
SK-II Cellumination Surge Hari Essence UV SPF30 PA ++ mengandungi kompleks aktif yang baru "Aura Cocktail Bright D". Ia merawat kerosakan kulit siang hari di siang hari, supaya kulit anda boleh membuat yang terbaik daripada penjagaan kulit anda pada waktu malam.

SK II Rawatan Mask Muka
Topeng kelembapan meningkatkan intensif yang sebaik menghidrat kulit anda, menjadikan ia nyata lebih berseri, lembut dan lut. Diperkaya dengan Pitera.
Jadi memang Lisa tak nak lewatkan peluang ini lah untuk membeli Trial Set SK10. Murah dan berbaloi. Tak perlu penat .


PoBling Pore Sonic Cleanser
POBLING PORE SONIC CLEANER ini ialah alat untuk memebersihkan muka kita dari kotoran atau sisa makeup yang melekat dimuka kita. membersihkan muka dengan lebih bersih dari pembersih biasa. Membuang kotoran dan minyak berlebihan secara sempurna . Mengurangkan liang dalam wajah kita dan pastinya muka menjadi cerah . Tampilan yang kecil dan mudah dibawa kemana sahaja seperti travelling atau balik kampung . Jimat kos untuk facial di spa. HEHE berbagai warna dan harga hanya rm29.90 . Murah bukan ?


MIGNON WIRELESS MOUSE 2.4GHz MS-MN804GA | 
Wireless mouse yang comel dan kecik molek ini mencuri perhatian Lisa ,Kenapa ingin memiliki mouse ini? sebabnya Lisa selalu lupa letak mana mouse tersebut dan akhirnya Hilang ! sama ada mouse mencari mouse hidup ataupon ade tangan yang gatal menyembunyikan dan mengambil mouse kepunyaan Lisa. Harga mouse ini rm 29.00 sahaja . Design yang kecik sesuai dengan saiz tangan Lisa yang comel-comel sahaja . Terdapat 3 warna iaitu Biru , Merah , dan juga Hitam . Pilih sahaja menurut kesukaan kalian. 


ATLAS MOUNTAIN ROSE FRAGRANCE MIST 
Wangian yang menyegarkan dan aroma yang tahan lama. Spray selepas mandi . Terasa romantik jika memakai wangian Atlas Mountain Rose Fragnance Mist ini. Lisa biasanya twist dengan wangian yang lain, jadi special aroma yang akan Lisa dapatkan. Hehe.



GoPro HERO 4 Silver Edition (Original Set)
Selalu nampak orang pakai goPro , teringin le jugak kan. Tapi tengok Harga.. Hurm boleh tahan juga la mahal, dan survey survey cari mana tempat yang sesuai dengan poket keuangan Lisa yang tak tebal mana maka jumpalah di page Rakuten ini. 

Ciri-ciri utama:
1080p60 dan 720p120 video
Gambar 12MP pada yang mengejutkan 30 bingkai sesaat
Terbina dalam paparan sentuh
Kalis air untuk 131 '(40m)
Penggabungan serba boleh dan menangkap pro berkualiti dengan kemudahan paparan sentuh.
4K dan 2.7K video menawarkan ultra-resolusi tinggi, menangkap pawagam berkualiti
New Malam foto dan Malam mod Luputnya
Terbina dalam Wi-Fi dan Bluetooth
HiLight Tag
HERO4 Perak mempunyai Parking ™
Mod Auto Light Rendah
Mod baru QuikCapture
Sistem baru yang berkuasa untuk kualiti audio yang bersih dan bunyi kesetiaan
Butang New khusus yang membolehkan anda dengan cepat mengakses dan menyesuaikan tetapan kamera
Buka pengalaman GoPro anda dengan percuma GoPro App dan GoPro Studio perisian.
Protune - untuk gambar + video

Lepas ini boleh selfie dan mendapatkan gambar yang lawa ! Wah... Nak beliiii !



Anda boleh mendapat produk-produk tersenarai di Rakuten Malaysia Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten. Anjuran ShopCoupons. Rakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia.
2
( Hide )
  1. ni btul2 beauty blogger ni... =D

    ReplyDelete
  2. Semoga semua impian cik lisa dapat tertunai dan dipermudahkan oleh Allah.. inshaAllah..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo