Ad

Wajah Putih Gebu dengan My Beauty Herbs Whitening Intensive Booster Skincare

Whitening Intensive booster skin care, rahsia wajah putih gebu.
Wajah Putih Gebu dengan My Beauty Herbs Whitening Intensive Booster Skincare| Assalamualaikum semua . Pernah tak korang dengar mengenai Whitening Intensive Booster ?  Krim kecantikan dari My Beauty Herbs yang mampu memutihkan wajah seawal 3 hari .  Satu set kecantikan yang terdiri dari Krim Malam , Krim pagi , dan juga sabun pencuci muka . Lisa dah putih nak putih apa lagi ? 
Produk ini sebenarnya banyak mempunyai manfaat lain selain dari memutihkan kulit muka . Cuaca yang sekejap panas dan sekejap hujan mempengaruhi juga dengan kondisi kulit wajah . Apalagi kalau kalian aktif di cuaca luar . Keadaan macam ini lah buat kulit muka lisa jadi kering dan kalau cuci muka tak bersih , beternaklah jerawat diwajah Lisa ni ha ! Selain itu kulit jadi kusam , Lisa teringin nak try produk ini sebab ada kawan yang pakai dan muka dia nampak flawess gitu. Haha
My Beauty Herbs Whitening Intensive Booster Skincare ini mempunyai manfaat seperti :
-Menghilangkan parut jerawat dan jeragat yg tebal.
-Melembabkan dan menyegarkan wajah perbaiki tekstur kulit.
-Kulit nampak cerah dan licin.
-Menegangkan  kulit wajah.
-Menghilangkan parut jerawat dan jeragat.
-Melembut dan melicinkan kulit wajah.
-Menganjal dan menghaluskan kulit.
-Menyerikan wajah kusam

Gambar bawah ini yang kiri : Gambar sebelum dan kanan tu gambar selepas. Nampak berseri gitu dan memang ketara perbezaannya 

Saiz packing yang kecik ini mampu merubah wajah menjadi kelihatan lebih putih dan cantik dengan penggunaan secara teratur. Harga pun tak mahal sangat. Jom coba ! 





Giveaway Whitening Intensive Booster Skincare : Review Produk dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.


3
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo