Ad

Sifat Lelaki Selepas berkahwin

Sifat lelaki
Sifat Lelaki Selepas berkahwin Akan Berubah | Orang yang berkahwin sedikit banyak akan berubah. Mungkin sebab dia telah berkahwin pemikiran akan jadi lain. Boleh Jadi bertambah ego,atau menjadi lebih pemurah senyum.  AKu melihat banyak di sekelilingku yang berubah. Entah itu family atau kawan rapat maybe. 

Rileks jangan marah kaum Adam,kaum istri pun akan sedikit berubah kaau dah berkahwin. Mungkin pemikiran mereka kot,sebab ada sejuta benda nak fikir.Atau mungkin sebab ada baby? Congratulations la.  Tapi,, pernah tak kalau sikap kalian yang sebegini membuat orang sakit Hati. Well.. Dulu aku selalu share sejuta rasa dengan my brother (bukan kandung) Tapi Selepas dia berkahwin ni jadi lain macam pulak. HurM... Aku share ketidakpuasanku terhadap satu kedai ni ha. Pastu Dia leh lak cakap aku bising-bising Kat dia watpe. Hurm.. Mungkin bini dia tengah pregnant kot. Berubah... Lelaki akan berubah. Kakak gua pon Sama... Selepas dia berkahwin... Sikap dia pon dah berubah. Macam forever alone la pulak Lisa.

Tak semua..Ada je dari yang dulu garang macam bapak singa.. Tapi lepas kahwin je berubah dari peramah. Haa tips apa pun saya tak tau la. Lelaki ni pelik.  Sungguh pelik.


2
( Hide )
  1. Ya ker? Harap2 ejulz jd lbh baik lps kawen. Hehe

    ReplyDelete
  2. ya...memang betul tu...tapi perempuan pun sama juga...walaumacamana pun bukan berubah kepada negatif saja yg difokuskn...ada juga yang berubah ke arah positif kan sis

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo