Ad

Hadiah Birthday Terawal dan Unik

Hadiah Birthday Terawal dan Unik , kelainan hadiah untuk hari jadi, Router Wifi Huawei LTE CPE 8593
Hadiah Birthday Terawal dan Unik | Selamat hari jadi dan selamat hari beranak untuk saya ! Biasanya orang akan bagi hadiah , balut cantik-cantik guna kertas sampul hadiah gambar kek , teddy bear , Love , kaler pink.. namun kali ini ada sedikit kelainan untuk hadiah hari lahir Lisa tahun ini. Bukan sedikit tapi memang 180darjah berbeza !!

Tiada kartu ucapan , tiada balutan kertas hadiah cantik , dan bukan depan-depan diberikan oleh nya . Haha tapi hadiah itu teramat unik dan pelik . Pelik ke ? Hadiah yang Lisa dapat dibalut oleh sampul pos laju saiz XL , dan apakah hadiah misteri tersebut ? Memang diluar minda dan tak seperti yang kalian bayangkan . Ya.. Lisa tahu , kalian akan fikir , Tudung , baju , jam tangan , kasut, purse , beg, teddy bear ? SALAH !


Tada,,, Hadiah yang diberikan olehnya ialah set Router WIFI dari HUAWEI bersirikan LTE CPE B593 ! Mainstream bagi bear je kan untuk kebiasaan orang lain.. yang kali ni dia bagi kelainan . Haha.. Kelebihan router ini :
-LTE modem enables fast internet access for high -speed surfing and download rater up to 150MBPS within 20M bandwidth
-Firmware automatic upgrade using internet .
-Automatic configuration of router acces.

Disebabkan di rumah dan di tempat kerja line internet macam chipsmore sekejap ada sekejap tiada. Maka dengan baik hati si mr Hati Batu memberikan Router LTE CPE B593 ini untuk saya . Haha lepas ini tiada reason gangguan internet or bla bla . Dengan kelajuan download up to 150MBPS , laju macam rimau . *eh tiadakaitan . 

Terimakasih MR. Hati Batu. gaduh-gaduh juga, tapi hadiah tetap bagi. Hahaha. Anyway birthday Lisa lambat lagi. Bulan November nanti. Wakakaka memang terawal sangat la hadiah ini.

3
( Hide )
  1. Memang lain dari biasa nih.. Hehe.. Happy birthday in advance lisa!��
    RosmizaAli.Com™

    ReplyDelete
  2. wah bestnyer dapat hadiah awal macam gini...nanti balik umah nak minta en suami belikan hadiah awal gak la

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo