Ad

Fenomena Shopback di Malaysia!

lazada, groupon , zalora, shopback ,shoping online
Fenomena Shopback di Malaysia! | Perasan tak ?, fenomena online shopping kini semakin sebati dengan masyarakat di Malaysia lebih-lebih bagi mereka yang tinggal di ibu kota. Tak perlu jauh-jauh lah , Lisa sendiri pun sama ., lebih suka berbelanja online daripada walk in di kedai-kedai atau shoping mall.  Keadaan lalu lintas yang sesak dan kos pengangkutan yang semakin tinggi mengalakkan lebih ramai daripada kita untuk memilih jalan mudah iaitu membeli-belah secara online. 



Tidak dinafikan bahawa, pada mula awal perkenalan konsep online shopping di negara kita, ramai yang ragu-ragu dan berwaspada untuk membuat transaksi secara online. Ini kerana, banyak cerita yang kurang enak didengar seperti ditipu oleh peniaga online, barangan yang diterima tidak seperti yang dipaparkan dan banyak lagi.Ramai Lisa dengar la dari kawan-kawan yang membeli barang secara online, Barang rosak , atau ... barang tak sampai kerumah.Memang kena pandai memilih la kalau nak beli secara online . Betul tak ? siapa nak rugi..


Namun kini segalanya seakan berubah apabila para pelanggan semakin bijak berurus niaga secara online dengan hanya membuat ‘secure online transaction’ daripada ‘trusted online website’ sahaja. Bagi anda yang memang ‘kaki shopping online’ pastinya nama-nama besar seperti Groupon, Lazada, Zalora dan Booking.com bukanlah nama yang asing bagi anda.
Apa yang lebih menarik, kini anda boleh membuat pembelian daripada laman web tersbut dengan menikmai ganjaran cashback. Bagaimana? Pertama sekali, anda harus melawati laman web rasmi Shopback Malaysia iaitu sebuah affiliated platform yang menghimpunkan pelbagai online stores yang terkemuka. Klik di mana-mana online store kegemaran anda dan buat pembelian seperti biasa. Seterusnya, cashback tersebut akan dikreditkan ke dalam akaun Shopback anda dalam masa 1-2 hari bekerja.


Mungkin inilah masanya untuk anda membuat pembelian secara online dengan lebih bijak? Anda mungkin dapat berjimat sehingga ratusan ringgit Malaysia untuk tempoh satu tahun! Jangan lepaskan peluang ini dengan melayari laman web Shopback Malaysia sekarang juga dan merasai pengalaman membeli-belah yang menakjubkan. Temui nama-nama besar e-comerce seperti apple,asos , dan see all expedia deals here!


2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo