Ad

Celcom FIRST RM38 TERMURAH , 3GB INTERNET+3GB WIFI

Kelebihan yang ada pada New produk celcom First Basic 38 , celcom plan terbaru , 3gb internet hanya rm38 .celcom postpaid first basic 38

 Celcom  RM38 TERMURAH , 3GB INTERNET+3GB WIFI | Zaman sekarang kehidupan dengan internet memang tak dapat dipisahkan. Banyak kerja dan peralatan canggih sekarang memerlukan internet. Berapa harga yang perlu kalian bayar untuk kegunaan internet sahaja dalam satu bulan ?

Sebelum ini celcom menawarkan pakej internet dari daily sampai lah monthly. Pakej bulanan prepaid dari rm28 (1gb) ,rm38 (2gb), rm58 (4gb) untuk Pengguna Maxis dan Digi  boleh tengok di web telco tersebut. Inginkan unlimited ? Yes , Streamyx , atau Unifi tapi kalian hanya boleh menggunakan dirumah sahaja . Sekarang file mengenai kerja atau perbincangan dalam kerja pon dah mudah dengan adanya whatsapp . Tapi kalau ada urgent kerja dan kalian ada di luar kawasan rumah , pastinya akan menyusahkan . 

Semalam 23 April 2015 celcom mengeluarkan plan pasca bayar atau postpaid yang baru dan pastinya mempunyai benefit kaw-kaw untuk pengguna . Memang sangat berbaloi untuk pengguna  . Nama plan tu Celcom First Basic rm38 . Pakej postpaid celcom yang menawarkan 3GB internet + 3gb Wifi , 50 Minute FREE CALL ALL Network , dan juga 50 sms FREE kesemua rangkaian.Pay as You Use , ketika kalian dah menggunakan habis sms dan call untuk free all network maka akan dikenakan raet charge 15sen untuk call, sms, video call dan mms.  Wah.. 3GB hanya rm38 ! Murah giler kan . Lebih murah dari pakej yang selama ini ada.


Kelebihan yang ada pada New produk celcom First Basic 38 ni ,
-Carry Forward QUOTA 
jika kita tak guna habis kuota internet pada bulan ini, maka balance kuota internet itu akan dibawa ke bulan hadapan. Tak kan hilang atau burn macam tu sahaja.
-50 jam free within same company .
Yang ni masuk dalam plan First Basic 38 Business (BIZ) , kira orang dalam satu company ni guna pakej sama maka akan dapat free call. Seperti cikgu dengan cikgu atau polis dengan polis .
-Free 3GB WIFI
Pengguna boleh menikmati 3GB wifi percuma ditempat yang disediakan celcom wifi . Seperti tempat berdekatan bluecub, mall, atau KFC. Pengguna aakn mendapatkan satu Password Wifi untuk digunakan ditempat celcom wifi tersebut .


Layari web celcom di www.celcom.com.my untuk keterangan lebih lanjut atau kunjungi cawangan celcom berhampiran.
Pelan Postpaid terbaru dari Celcom. Apalagi..dapatkan sekarang di mana-mana wakil sah pengedar Celcom atau cawangan celcom berdekatan
6
( Hide )
  1. kencang betul promosi celcom nie..
    terliur tgk.

    ReplyDelete
  2. btl ke ni?? agk2 coverage dia luas x?? kang guna tgk2 byk tmpt yg x kuat coverage buat rugi je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi saya, line celcom adalah paling banyak coveragenya... Kalau pakai hp yg blh 4G lg best, banyak pekan2 biasa seluruh semenanjung dh ada liputan 4G

      Delete
  3. Nak tau mana murah antara Celcom first dengan Magic Sim Celcom

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo