Ad

Terimakasih BenAshaari Dan Che Mat Gebu

BEN ASHAARI , TIFFIN BIRU ,CHE MAT GEBU.
Terimakasih BenAshaari Dan Che Mat Gebu | Ben Ashaari , Nama yang tak asing lagi didunia blogger.Mr Mama yang mempunyai dua buah hati yang comel-comel ,Zahra dan Qhaliff  pastinya kalian kenal dia kan. Follower blog yang hampir mencecah 28 K . Waaww.. tak percaya ke ? Baca diblog beliau di www.benashaari.com Hehe.. terimakasih untuk apa ?
Tiffin Biru , milik che Mat Gebu , blog masakan yang penuh dengan sejuta idea dan resepi untuk memasak. Gebu ke ? apa yang gebu ? haha jejari dia gebu lee. setiap hari akan ada resepi baru yang pasti akan menggoda selera orang yang singgah di blognya.  Seribu rahsia yang terdapat disetiap bahan untuk memasak. Rahsia apakah ? Baca di www.tiffinbiru.com . Terima kasih untuk apa ? 



Terimakasih Ben Ashaari dan juga Che Mat Gebu kerana selama ini menyumbangkan trafik kepada Blog lisa yang baru nak menapak ini, hehe. Bukan senang nak masuk dalam bloglist blogger terkenal dengan follower puluh ribu . Riki-riki Ben Ashaari bermula dari twitter di tahun 2012 ,berbalas segmen twitter sampai akhirnya kenal melalui fb dan kemudian #KELABBLOGGERBENASHAARI , dan dari situ juga perkenalan dengan Che Mat bermula. dan menebalkan muka untuk req. masuk dalam bloglist. Dan kemudian diluluskan. ! Hehe.. terimakasih untuk ABen dan Che Mat.Insyaallah nanti berjumpa lagi. Hehe..

2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo