Ad

MULTI -Goat's Milk Asli Organik Halal !

MULTI -Goat's Milk Asli Organik Halal , susu kambing Multi.
MULTI -Goat's Milk Asli Organik Halal !  | Susu kambing? Lisa memang  jenis yang suka minum susu . Selain untuk menambah tenaga , susu kambing juga banyak manfaat untuk tubuh seperti khasiat untuk kulit dan tulang . Maklumlah kerja penat berlari kesana kemari memang perlukan daya tahan tubuh yang kuat. Tulang pun kadang kalau terlalu lama berdiri boleh krem tau . Ramai produk susu kambing dipasaran sekarang ini , namun berapa peratus kalian yakin akan kandungan sebenar dari susu kambing yang dijual tersebut ? 

Selepas menapis dan meneliti kandungan yang ada ,Lisa cubalah produk susu kambing MULTI-Goat's Milk  .,susu kambing ini diperbuat dari susu kambing asli yang diimport dari Belanda dan pastinya Halal ! Perlu la tau ,, pemakanan dan minuman yang kita ambil tu halal ke tidak dan juga manfaat yang terkandung didalam susu tersebut.  Lisa pilih perisa coklat , hehe sedap gitu. Boleh diminum ketika suam ataupun letak ais batu.
MULTI -Susu Kambing ini mempunyai dua perisa : Perisa Asli dan Perisa Coklat .
 
Kenapa pilih MULTI -Goat's Milk ? | Beberapa kelabihan yang  mungkin kalian perlu tahu mengenai susu kambing yang Lisa minum ni adalah : - 100% asli TANPA campuran susu skim
- TANPA perisa tiruan
- TIDAK hamis
- *TANPA gula tambahan (untuk perisa asli )
- Harga berpatutan :"Price per box (500 gram)
RM40 (Semenanjung)
RM45 (Sabah/ Sarawak)
Susu kambing MULTI boleh diminum semua usia dari kanak-kanak berumur atas 1 tahun , orang dewasa , ahli sukan , wantia hamil dan mnyusui , sampailah kepada orang tua. Manfaat yang terkandung dalam Multi Goat'sMilk : Meningkatkan daya tahan tubuh , Susu kambing Multi terbukti berkesan membantu ramai penghidap penyakit gout dan penyakit-penyakit lain yang bersangkutan dengan lebihan asid di dalam badan yang memudharatkan.Meningkatkan daya ingat ( macam Lisa ni jenis pelupa dah sekarang ini. sebab terlalu banyak sangat kerja dan hal-hal yang perlu di fikirkan seperti masalah negara , eh masalah kerja dan fikir mengenai masa depan yang jauuuhh kedepan. Hehe ) 




 ** Dengan setiap pembelian sekotak susu kambing Multi pada harga RM40, RM1 akan di salurkan ke tabung-tabung amal. Terdapat juga PROMOSI HEBAT >>> dengan setiap pembelian 15 kotak susu kambing Multi, anda boleh mengumpul 15 kupon yang terdapat pada kotak serta REDEEM sekotak susu kambing Multi dari kami secara PERCUMA (Asli/ Coklat)!!!

Jadi .. apa tunggu lagi , Harga yang berpautan , manfaat yang banyak dan bagus untuk kesihatan tubuh , serta HALAL ! dan terbuat dari susu kambing asli , jom Try juga . Lisa sudah , kalian bila laig ?
 Untuk pembelian Kalian boleh tengok di : 

Facebook page: 

Blog : 

Instagram:

Hotline: +6011-12318511

Website: www.sge4u.lelong.my (Akan datang)



0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo