Ad

KFC Zinger Rice WRAP

KFC zinger RIce Wrap , KFC. MEnu Baru KFC
KFC Zinger Rice WRAP | Perut lapar tapi tak tahu nak makan apa, kedai makanan jauh-jauh dan hari ini banyak pula yang tak buka. AHa.. teringat Menu baru dari KFC yang menarik perhatian Lisa ialah Zinger  Rice WRAP , ala-ala menu rice plate tapi dihidangkan dengan lebih ringkas dan mudah untuk dimakan. Mudah dimakan sebab tak perlu mengotorkan tangan ketika memakan cebisan ayam KFC yang spicy . Well memang Sedap! Menu baru ini dah mula diadakan promosi dari 2 minggu lepas , namun hari ini Lisa baru berkesempatan untuk mencoba sendiri menu baru dari KFC itu.

Menu lazat yang berbahankan dari ; Roti Tortilla ,Nasi ayam , Ketulan ayam spicy , Timun, Tomato , sos Cheeze . Tersaji semua dalam satu hidangan. Sedap ! Disediakan dalam 2 pakej iaitu Zinger Rice WRAP Ala Carte dengan harga RM4.90 dan juga COMBO Pakej RM 7.80 , hidangan yang cukup mengenyangkan .

Tak perlu pening memikirkan menu untuk lunch atau ketika lapar tapi tiada masa untuk makan . KFC zinger RICE WRAP menu pilihan yang disajikan oleh KFC . So.. apakata kalian cuba sendiri , mesti rasa ingin nak cuba lagi. Jom pergi KFC 

2
( Hide )
  1. I must be like this..
    Tapi, tgh cuba limitkan fast food intake sebab high blood cholesterol.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo