Ad

Special di Pizza Hut , Pollo Arrabiata Spaghetti

Pollo Arrabiata Spaghetti pizza Hut, pizza hut , menu spaghetti baru.
Special di Pizza Hut ,Pollo Arrabiata Spaghetti  | Cuti Chinese New Year  tahun ini tak da pergi mana-mana sebab ? Sebab GST semua harga naik, walaupon belum di mulakan GST tu tapi ntah kenapa para penjual menaikan harga barangan. Dan itu mungkin hanya ALASAN mereka untuk grap lebih banyak untung sebelum GST benar-benar bermula,pandai tak taktik tu ?  Alasan kedua , sebab pastinya kalau raya .. jalan akan jammed sebab tu la malas. Sangkut di jalan dengan cuaca yang panas macam sekarang ni . Jadi Lisa duduk diam-diam dirumah . Bangun tidur-kemas umah-masak-makan-tidur semula-masak petang -makan. Hahaha itulah activity yang Lisa buat selama cuti. Sabtu kemarin lain pula, menyempatkan keluar jalan-jalan di Kluang Mall je pon, sebab jalan tak jammed. Hehehe

Nak tengok wayang tapi ramai la pula amoi dan lengcai dok tengok movie  . Cancel! dan kuputuskan untuk Jalan sana-jalan sini meronda-ronda dalam  Mall yang dah semakin jarang Lisa pergi tu akhirnya sangkut la juga 3 helai baju dan juga kasut slipar, eh kasut atau slipar taktau la yang pastinya bukan kasut tinggi. Penat berjalan dah ? masuk Pizza hut pulak , lapar ! dan menu pilihan ku "spaghetti" memang suka makan spaghetti .Mata menjeling ke menu baru (dalam menu makanan tu ) , POLLO ARRABIATA SPAGHETI , New orleans (ayam 6 ketui ) , Pan Pizza  1 set family large and regular .  Habis ke makan semua makanan tu ? mesti la habis , kami 6 orang aih bukan Lisa seorang je yang makan. 



Chrispy diluar dan sedap didalam.membuat nak makan-makan dan makan lagi . Ntah berapa Kg naik dah berat badan . 

Regular pan pizza mushroom and chicken . 

Bubur cendawan yang memula dulu Lisa memang tak suka nak makan , tapi sekarang jatuh cinta pulak. Sedap dan lembut je kalau masuk dalam mulut. 

Memang sedap rasa spaghetti ini, pollo arrabiata spaghetti ini di taburi dengan serbuk cili kering . Kalau kita makan , terasa meletup cili tu di dalam mulut. Pedas namun sedap ! Yay... dicampuri dengan irisan ayam yang lembut dan sedap.Rasa spaghetti ini tak terlalu muak sebab campuran cili sos yang pedas takpedas . Kenyang dan lazat pastinya . 


Total harga kesemua makanan RM 167.45  ! makan atau bela hantu ni ? haha..  Nampak tak service charge rm 11.44 tapi kan layanan staff pizza hut yang kurang memuaskan di Pizza Hut Kluang Mall ini. Hurm , tak semua tapi ade lah 3 @4 orang tu. Sebab apa ?sebab [ pertama ] dah dekat 30 minute barulah dia nak ambek order kitorang . Ingatkan kalau 45 minute tak datang lagi , memang la Lisa terus blah je dari situ. Sebab [kedua] Ade 3  , 4 pekerja yang lalu melintas di meja kami tapi ketika kami panggil , pandang pon tidak ! HUh ! kalau ye pon bukan bahagian dia ambek order, cakap la bukan kerja dia atau suruh tunggu sekejap ke hape. Ni buat muka tak nampak pula..eii geram betul !


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo