Ad

Senarai TOP 5 Barangan Yang Lisa Ingin Beli Di Lazada

lazada ,ShopCoupons Blogger Contest .
Senarai TOP 5 Barangan Yang Lisa Ingin Beli Di Lazada | Sebenarnya kan , dah lama tercari-cari barang-barang dalam wishlist Lisa yang ada lebih dari berpuluh-puluh senarai. Perempuan dengan shoping memang lah tak dapat dipisahkan. Dengan jadwal kerja yang padat ni memang susah nak kuar untuk survey satu kedai ke kedai lain. Rambang mata, pastu jalan-jalan penat dengan kesesakan orang ramai . Sekarang zaman internet ditangan dah , hari-hari mengadap komputer dan internet jadi try tengok di web LAZADA. Harga Murah kot berbanding dari tempat lain , Free penghantaran pulak tu. Yang ni lah membuat hati tergoda untuk shoping online di Lazada Malaysia. . 

Dan 5 senarai barangan yang Lisa Ingin beli di LAZADA ialah : 

1. Nikon D5100

Kenapa Nikon D5100 ? sebab untuk pemula untuk orang macam Lisa ni , kawan sugest nikon ini murah dan bagus . Selain itu ,boleh flip screen . Kalau nak pergi jenjalan taman sambil belajar nak ambil gambar , boleh guna kamera Nikon D5100 ini. Cuba terka berapa harga untuk Nikon ini ?RM 1,499.00 !  Waw murah kan ?


2. Apple iPhone 6 Plus 16GB (Gold)



Minat Iphone tapi sampai sekarang tak terbeli. Cari -cari takda kaler gold, wah.. kat Lazada ada kaler gold and harga yang lebih berbaloi. Rasa nak try pakai produk dari aple pula. Harga untuk Iphone 6 plus ini pula rm 2,673.00 memang jauh berbeza dariharga kat kedai handphone kan. Amacam? minat juga tak ? haha

3. Free Knight 40L Outdoor Hiking Backpack Red

Free Knight 40L Outdoor Hiking Backpack Red [RM45]  | Saiz yang tak besar dan tak terlalu kecil ini cukup la untuk Lisa letak baju dan barang-barang jika nak hicking dengan kawan-kawan. Bag yang Cantik kot, kaler merah pulak tu dan pasti selesa nak bawa . 3 layer tempat untuk letak barang , jadi tak perlu mencampur-campur barang keperluan basah dan kering . Antara barang mandian dan juga pakaian. Side tepi pula ada tempat khas untuk letak botol air. Tak perlu risau dah untuk fikir tempat botol air simpan dimana.

4. Foot Massager Tub

Foot Massager Tub | Comel kan tub untuk  urut kaki ini. Balik kerja penat , ujung minggu atau bila-bila masa boleh je manjakan dan urut-urut  kaki dengan Foot Massager Tub ini. Manjakan diri seperti dalam spa, jimat la sikit duit poket . Jimat masa, tenaga dan juga tak perlu susah-susah urut kaki .Harga yang ditawarkan pun murah, RM 84.50 sahaja. 

5.  Non Stick Aluminium Floral Fry Pan

Kalau ada  Non Stick Aluminium Floral Fry Pan [RM30] ini, lagilah Lisa rajin nak masuk kedapur. Yelah. .sebab kadang goreng nasi atau goreng ikan, akan melekat ke dalam kuali. Susah sikit kalau nak basuh. Dengan adanya fry pan ini, Lisa boleh masak sayur, masak nasi goreng kegemaran Lisa , masak telur goreng, ikan goreng dan macam-macam lagi lah. Best nye !
Banyak lagi barang-barang di Lazada yang kalian boleh pilih menurut senarai yang kalian ingin beli.Kalau lah boleh memang nak beli semua itu, tapi nanti membazir la pula. EH , Penghantaran barangan yang kita beli tadi ialah percuma tau . PERCUMA ! dan memudahkan kita tanpa perlu datang ke outlet untuk collect barang yang kita beli. 

You can check out the products at Lazada This post is an entry for the ShopCoupons Blogger contest. Being hosted by ShopCoupons. Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia.






6
( Hide )
  1. semoga tercapai wishlist ni.syokk pakai iphone ><

    ReplyDelete
  2. Saya nak komen tang kamera je :)

    Nape mesti DSLR? Dah la besar, berat, mahal plak tu. Saya suggest go for mirrorless cam. Lightweight, simple, cheaper tapi kualiti almost on par dgn DSLR. Nak yg boleh flip screen? Berlambak kat luar sana.

    Just my two cents

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ritu tny kawan... dia sugest yg ni. Nth minat Dlsr.. bfore this ada.. tp dh jual. Syg gila

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo