Ad

Cara Mengatasi Perut Buncit

Cara Mengatasi Perut Buncit , kecilkan saiz /ukuran pinggang , kempiskan perut buncit.
Cara Mengatasi Perut Buncit | Ramai orang cakap yang saya ni KURUS  eh bukan la saya SLIM sahaja sebenarnya . Dengan ketinggian yang comel-comel sahaja memang la kira BMI seimbang dah . Bukan sekeping atau papan atau whatever la orang nak cakap. Tapikan.. bermula dari 2015 ni ha, berat badan naik dan semakin naik. Mana taknya , makan -duduk -makan -duduk -makan- tidur semua orang memangla akan naik berat badan tu. Nampak perubahan dari pipi kemudian , bersaranglah lemak di perut nasib baik lah belum sampai kategori perut buncit. 

Diet dah , kurangkan pengambilan makanan tapi hasilnya sama, berat tak turun pun. Tak tahu dah nak mengatasi atau menghilangkan lemak diperut ini. Sampai akhirnya kawan Lisa sugest untuk memakai set slimming yang mengandungi :
1. Bengkung zap on
    2. Slimtriz Slim Lotion
3. Sireh Lovelycare
4. Neotex Hot Belt 
Berbengkung macam orang pantang selepas bersalin. Barang sampai je ketangan  Lisa, laju je  mencuba . Tak sabar nak try set tu untuk mengecilkan saiz / ukuran pinggang lah katakan. Dulu pinggang size 25Inchi je , sekarang 30 inchi ! naik banyak tu . Bukan apa, Lisa dah mula tak selesa kalau nak duduk buat kerja, macam ada sesuatu yaang ganjil je .

Dimulakan Lisa memakai Hot Belt dan tak lupa sebelum itu disapukan dengan Lotion SLIMTRIMZ  . Tak panas sangat tapi suam sahaja lotion tu , mampu mengeluarkan Angin yang ada dalam badan . Lotion ni kalau ade urat tersimpul atau letih badan, boleh digunakan juga . Caranya hanya sapu lotion SLIMTRIMZ ini pada bagian yang sakit . Pernah malam tu ketika tidur, urat kaki macam berpusing-pusing tersimpul nasib baiklah lotion ini ada dimeja sebelah tempat tidur , jadi cepat-cepat Lisa sapukan pada kaki . Alhamdulillah dah boleh tidur semula tanpa rasa sakit pada kaki.
Sapu lotion ini di perut yang buncit tu haaa , insyaallah angin-angin dalam badan akan terkeluar . Efect lain ,lotion ini akan membuat kalian rasa ingin MEMBUANG kotoran dalam perut itu. Best woo pakai lotion ini, tak melekit dan aroma yang wangi .Boleh dipakai sekerap mungkin. Gabungkan dengan Hot Belt yang berwarna hitam , Bengkung yang elastik dan tidak keras sangat.

Lisa dah cuba , dan hasilnya memang lisa ukuran pinggang mengecil turun sebanyak 3 inchi dalam masa 4 hari, perut kempis . Tentunya diiringi dengan pemakanan , pengambilan buah dan sayur. ! Tempoh masa untuk nampak perut dah kempis tentunya berbeza dari satu orang ke orang lain. Mengempiskan perut dengan mudah , apa tunggu lagi jom la cuba. 
 
PSTTT : Hotbelt ini bukan hanya digunakan oleh perempuan sahaja tau, abang-abang yang nak sado pun boleh pakai . Lelaki dan perempuan boleh pakai! Jadi kalau kalian kaum lelaki yang mempunyai masalah perut buncit , boleh try lah set ini. 



3
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo