Ad

Aroma menggoda LANCOME PERFUMES

LANCOME PERFUMES,LANCOME la vie est belle , minyak wangi ,
Aroma menggoda LANCOME PERFUMES | Ramai gadis-gadis atau jejaka mesti dalam beg atau meja rias dirumah akan ada berderet jenama perfumes ,tapi tidak untuk Lisa. Lisa kurang berminat lah, hidung suka perfumes aroma yang fresh dan tak kuat sangat. Seperti aroma lavender atau bunga ,feelling macam ditaman gitu.Tak minat bukan berarti tak ada koleksi minyak wangi ye, ade je bilik Lisa tu ha Tak terpakai lagi. Kalau keluar sekali sekala sahaja baru pakai. Sebab Lisa memang wangi semula jadi (OK yang ni perasan ) . 

 Bermula dari akak yang bagitau haritu, try lah perfumes LANCOME , wangi je aroma perfume tu . Tak kuat sangat, wangi yang soft . Dan kemudian gigih lisa mencari di instagram, google, dan media sosial. Akhirnya berjumpa " LANCOME la vie est belle " .
Susah betul nak sebut nama tu,berbelit-belit lidah .

Well, perfume ni wangi, fresh , dan bau tak kuat sangat. Aroma wangian yang tahan lama sepanjang hari dan mampu menggoda hati saya , cewah . Kandungan 75ML sahaja, ok lah tu bukan nak mandi atau makan minyak wangi tu . Anyway terimakasih kepada kawan yang telah menghadiahkan perfume ini. Niat nak beli, tapi dia bagi Free pula. Alhamdulillah rezeki, terimakasih " Brado Kapak " , Haa.. mesti kalian tahu kan nama itu, nama yang pernah disebut-sebut sebelum ini. Rileks-rileks.. saya bukan kekasih hati dia , saya bukan adik dia, dan juga bukan kakak atau makcik dia . Kawan kepada kawan dari kawan saya. hahaha gurau je lah, kawan dalam dunia maya sahaja . 

5
( Hide )
  1. Hai , salam singgah cik sepet :)

    nak tnya Wangian ni tahan 24 jam x ?

    ReplyDelete
  2. blogwalking here!!! :)

    #follow me on shukranzahari.blogspot.com
    #nuffnangclick
    #happy blogging

    ReplyDelete
  3. Ermmmm... Untunglah yer cik sepet @ lisa .. Hehe ...

    ReplyDelete
  4. wow sy pun suka bau lavender.kat opis sy ni habis bau lavender

    ReplyDelete
  5. uuh.. kalau perempuan punya minyak wangi.. memang soft jak bau..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo