Ad

Angpau Bonus CNY

CNY 2015, BONUS CNY .
Angpau Bonus CNY|Happy Chinese New Year!  Kulit putih dah,mata sepet dah.. hahah rasa nak kutip angpau la pulak. Fefeell macam budak-budak cina yang bawa limau 2 biji pastu tukar dengan angpau !  sob sob.. kembali ke alam nyata dan sedar dari kahyalan.. aih .. umur dah kepala 2 dah! Ada hati nak fefeeling macam budak-budak sekolah.

 PElik tapi memang berlaku,walaupun Tiada saudara berbangsa cina, tapi Lisa dapat la juga merasa angpau. Dan lebih pelik lagi.. kalau time raya aidil fitri takdak pula dapat duit raya, haha ! Angpau pertama yang Lisa dapat pada malam pertama sehari sebelum raya,tentunya dari my Laddy boss, kemudian dari Mak dia, ayah dia,anak boss , adik boss, dan lastly dari my Big Boss (BIG juga angpau yang Lisa dapat) Hehe. Kemudian dari kawan-kawan boss juga customer , haha dapat la jugak kan angpau angpau macam lisa pula yang beraya. 

Tak berapa sehat , my kakak angkat masakkan sarang burung untuk saya. Baik Hati kan dia, treated me like own sister. Dan alhamdulillah dah sembuh dah, selsema .. ntah semenjak dua ni selalu pulak sakit. Musim Menjangkit kot. 

Selamat Tahun Baru China 2015 kepada semua yang meraikan  ,tahun Kambing kan shio untuk tahun ini. 

3
( Hide )
  1. Salam. saya nominate sis, harap sudi balas entry dan jawab soalan-soalannya ^_^

    http://nikainaa.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html

    btw, Ainaa pernh dpt angpau skali seumur hidup je. hahahaha

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo