Akhirnya Tewas Juga !

Akhirnya Tewas Juga ! | Duduk dalam ruangan ber-Aircond tapi peliknya badan rasa bahang je . Dah habis kuat dah Air-cond tu ditambah dengan kipas, masih sama .Kaki dan tangan terasa sejuk tapi badan terasa panas . Muka mula bertukar warna kemerah-merahan seperti udang yang direbus, bibirpun kering . Namun masih ku gagahkan sampai akhirnya pitam. Badan lembik dah, terduduk seketika dan kemudian minta tolong orang untuk papah .Akhirnya aku tewas juga, Penat sangat ditambah migrain dan lambat timing makan membuatku terpaksa akur untuk mendengar ceramah dari puan dokter yang comel.

Dah pesan banyak kali, jangan late makan , cukupkan tidur , dan banyak lagi pesanan ringkas doktor cumel tu . Heee bukan salah saya lah, salahkan cuaca. Sekejap ujan lebat sekejap panas terik. Daun pon berguguran apatah lagi Lisa yang kecik-kecik je ni ha.Alhamdulilah dah recovery pun , dah sehat . Kalau tak sehat macam mana nak update entri lah kan .

Jaga kesehatan kalian ye, kerja-kerja juga tapi jangan sampai memakan diri. Cuaca yang tak menentu macam ini elakkan terdedah dengan keadaan luar .  


{ 12 comments.. read them below or add one }

Harith Iskandar Harith Iskandar February 11, 2015 at 9:31 PM
uikssss pesal tu?Demam ker?semoga cepat sembuh yerrr
Lisa Nurulain Lisa Nurulain February 12, 2015 at 11:41 AM
demam sebab cuaca yg bertukar2.. pastu kurang cairan dalam tubuh
Amalina Hussain Amalina Hussain February 12, 2015 at 1:02 PM
sakit itu nikmat dari Allah. Allah nak bagi awak berehat sebaiknya. Take care ye. Semoga cepat sembuh.
Noriza Rahman Momma Vogue Noriza Rahman Momma Vogue February 12, 2015 at 3:00 PM
Semoga cepat sembuh dari lesakitan yang dialami..cuaca sekarang memang mudah dapat penyakit
shukran TQ shukran TQ February 13, 2015 at 10:05 PM
wish u get better asap...

#visit me on shukranzahari.blogspot.com #nuffnangclick #happy blogging