Akhirnya Tewas Juga !

Akhirnya Tewas Juga ! | Duduk dalam ruangan ber-Aircond tapi peliknya badan rasa bahang je . Dah habis kuat dah Air-cond tu ditambah dengan kipas, masih sama .Kaki dan tangan terasa sejuk tapi badan terasa panas . Muka mula bertukar warna kemerah-merahan seperti udang yang direbus, bibirpun kering . Namun masih ku gagahkan sampai akhirnya pitam. Badan lembik dah, terduduk seketika dan kemudian minta tolong orang untuk papah .Akhirnya aku tewas juga, Penat sangat ditambah migrain dan lambat timing makan membuatku terpaksa akur untuk mendengar ceramah dari puan dokter yang comel.

Dah pesan banyak kali, jangan late makan , cukupkan tidur , dan banyak lagi pesanan ringkas doktor cumel tu . Heee bukan salah saya lah, salahkan cuaca. Sekejap ujan lebat sekejap panas terik. Daun pon berguguran apatah lagi Lisa yang kecik-kecik je ni ha.Alhamdulilah dah recovery pun , dah sehat . Kalau tak sehat macam mana nak update entri lah kan .

Jaga kesehatan kalian ye, kerja-kerja juga tapi jangan sampai memakan diri. Cuaca yang tak menentu macam ini elakkan terdedah dengan keadaan luar .  


12 ulasan

uikssss pesal tu?Demam ker?semoga cepat sembuh yerrr

demam sebab cuaca yg bertukar2.. pastu kurang cairan dalam tubuh

sakit itu nikmat dari Allah. Allah nak bagi awak berehat sebaiknya. Take care ye. Semoga cepat sembuh.

Semoga cepat sembuh dari lesakitan yang dialami..cuaca sekarang memang mudah dapat penyakit

wish u get better asap...

#visit me on shukranzahari.blogspot.com #nuffnangclick #happy blogging


EmoticonEmoticon