Ad

Reaksi Anda Ketika Note 3 Tercampak ?

Reaksi Anda ketika Note 3 Tercampak , Note 3 ,samsung ,handphone.
Reaksi Anda Ketika Note 3 Tercampak ?  | Setelah hampir setahun berkhidmat untuk saya , Dijaga bak menantang minyak penuh akhirnya semalam terjatuh juga. Calar dah enset kesayangan Lisa . Kemek bagian bucu atas dan bawah . 2 tempat tu.. Sedih gila ! 
"ala.. calar sikit je pon " walaupun sikit , tapi macam hati Lisa pula yang calar. Huhu beli dengan duit sendiri kottt.. Bukan orang bagi . Tu yang sayang gila-gila. Bersyukur lah sebab elok lagi , boleh guna . Alhamdulillah kerana tak terlanggar kereta.Kalau tidak.. menangis tak berlagu jawapnya .Hurm.. barang yang lisa jaga semua elok tapi kali ini tercuai lak.
Ceritanya semalam  time nak pergi kerja , Lisa main handphone dalam kereta. Sesampai di tempat kerja dan nak turun dari kereta, lupa lah pulak yang enset itu ada atas riba . Keluar je dari kereta, prakkk.. jatuh tercampak ke atas jalan tar. Reaksi Lisa ?  Nak nangis dan terkedu sekejap sebelum aku mengambil hp aku yang terburai.

Dengan kondisi handphone yang macam ini, membuat Lisa malas nak hupdate blog. Tak de semangat nak update . Biasa update blog guna handphone ini. Screen besar senang nak menaip . Tapi sekarang kena ambil masa mengobati hati yang berduka lara dek kerana handphone jatuh. 


3
( Hide )
  1. CT mengeeeeeerti calar dihati itu bila hp CT pun jatuh. huwaaaa.. syukur masih boleh guna kan. nak dapat yang ini pun setahun menabung..

    ReplyDelete
  2. Saya pun baru pecah spec mata..menangis terus sbb baru 4 bulan guna.... :'(

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo