Ad

Rahsia Bibir Menawan

Golden Rose , kisah emas putih , yaya flanela, lipstik , rahsia bibir menawan.
Rahsia Bibir Menawan | Bergaya dengan pakaian cantik , namun muka pucat ? bibir tak berseri ? umpama makan sayur tanpa garam. Hambar !sapukan sedikit lipstik dibibir untuk menyerlahkan warna bibir dan membuat wajah nampak lebih berseri. Begitu banyak jenis jenama lipstik dipasaran sekarang ini dan uall's boleh pilih ikut keadaan bibir kalian. Sama ada kering atau tidak .

Golden Rose Velvet Mate Lipstik , Lipstik yang mula berkenan setelah melihat si Uzu pemilik blog Emas Putih dan juga si Yaya Nutela eh Yaya Flanela pakai. Cantik uall's kaler tu . Dan kalian ada banyak warna yang kalian boleh pilih . Lisa memilih kaler yang soft , pink soft , Lipstik Golden Rose dengan code no 10. Soft and Pink gituw,, buat muka nampak lebih tua. Selama 18 tahun (sila percaya) ini Lisa tak pernah pakai lipstik kaler merah uall's . Tak berani , hahaha simpan je la merah tu nanti kalau lepas kawen. Kaitan ? Nak goda suami ke ? Hahaha kesitu pulak dah. Tak lah, muka Lisa ni dah lah putih .. nanti nampak macam antu Jepun lak. muka putih, bibir merah, mata sepet. Nahh ...satu set lah tu.


Harga yang mampu beli dan juga lembut je dibibir. Golden Rose , mempunyai banyak pilihan warna sesuai pilihan kalian. Oh ..saya dah jatuh hati dengan lipstik ini uall's . Apa pula  Jenama lipstik yang kalian pilih untuk kegunaan sehari-hari atau majlis? jom kongsikan ..






6
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo