Ad

Management Kerja Tukar-Tukar

Celcom,YES, REdone , Maxis , Postpaid ,Prepaid.
Management Kerja Tukar-Tukar | Management Kerja yang bertukar-tukar siapa yang suka ?. Bukan menyusahkan satu orang sahaja, namun banyak orang yang akan mengalami kesukaran dalam melakukan kerja. Seperti Lisa ni ha..bak kata tertinggal train. Selain management update selalu.. orang yang bekerja dalam management tu pun asyik bertukar je .If any some New Package Or info yang kita tak paham , we o'lls pun tak tahu nak bertanya kepada siapa . Sebab kerja ni ada bahagian masing-masing .

Siapa cakap kerja di company macam ni senang ? Namun selalunya orang akan cakap.." eleh,. syiok la kerja kat sini. Tak ada buat kerja apa, kerja pun senang je, duduk dan tunggu customer. "Amboi... tak cuba mana nak tahu. Mudah diucapkan tapi tak seperti kenyataan . Rujuk pada bahan, belajar sendiri dan kalau tak tahu kenalah tanya. Tanya ke orang yang lebih tahu lah kan , Postpaid (pascabayar) atau Prepaid (prabayar)  tapi  Ha.. kalau yang handle 1 orang je dalam 1 area .. matilah nak kalau nak jawap call berpuluh orang dalam sehari.

3 bulan lepas ada kemasukan orang baru, yang handle kitorang untuk 1 districk tapi awal bulan Januari 2015 dia dah berhenti. Maybe tak tahan atau dapat offer kerja yang lebih bagus . Bukan company ini sahaja yang selalu bertukar-tukar orang , satu company lain pon sama juga.Celcom , Maxis,Yes, Redone ,, jangan ingat Lisa takdak kenal orang-orang dalam telco tersebut. Walaupon tak kerja kat situ.. tapi Lisa tahulah sedikit banyak mengenai pekerja-perkerja yang tukar-tukar macam musim cuaca panas atau hujan.  Pening la dibuatnya kalau ada problem tak tau nak rujuk siapa. Macam orang management  YES ni .. asyik bertukar orang je  . Kalau ada pengganti pun bukan dia terus pandai and tahu semua bidang ini kan.

Macam semalam Lisa ada ternampak package baru , tapi package tu tak complete.Jadi Lisa tanya lah kat orang atasan ,Dia pon baru dengar dan suruh rujuk ke orang yang satu lagi. Ahaks.. Orang yang Lisa nak rujuk pun tak tahu lagi. Kena tanya kat HQ dulu jawapnya . Call customer service pun tiada jawapan. Aiyoyo... Atau soalan aku yang susah sangat sampai orang tak tahu jawap.
1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo