Ad

MAKEUP REMOVER NON ALCOHOL , PIXY

PIXY, MAKEUP REMOVER NON ALCOHOL, PIXY GENTLE MOIST CLEANSING LOTION .
MAKEUP REMOVER NON ALCOHOL, PIXY | Kaum hawa atau wanita dan juga gigirlS diluar sana memang tak terpisahkan dengan makeup . Baik dari Makeup yang natural atau makeup yang gojes. Terkadang kerjaya memaksa kita untuk tampil cantik dan berseri sebab tu calitkan makeup DI muka . Untuk Lisa sendiri memang kurang guna makeup sebab nanti macam hantu jepun kata si encik pengkomplain tegar tu HA ! 

Lisa biasa menggunakan pelembab sahaja dan tambah kan dengan foundation dan juga bedak powder untuk melekatkan dan membuat makeup tahan lama di wajah. Dan sebenarnya memang tak reti sangat nak pakai makeup yang gojes-gojes macam uall's . Setakat makeup natural boleh la.. Terkadang dengan kebusi-an kerja, balik dari kerja malas nak bersihkan wajah dari sisa sisa makeup. Betul tak ? Apalagi makeup yang tebal memang susah nak ditanggalkan. Bukan susah tapi memakan masa yang lama. Jadi MAKEUP REMOVER apakah yang menjadi pilihan kalian ? Makeup remover yang mudah , jiimat masa dan juga membersihkan kulit wajah dengan sempurna. 


Kali ini Lisa nak bagi satu rahsia yang Lisa biasa gunakan untuk membersihkan wajah dengan bersih , dan juga jimat masa. Lisa guna Pixy Gentle And Moist Cleansing Lotion. Seperti dalam gambar tu .Senang sahaja cara pemakaiannya : Tuang sedikit Pixy Gentle Moist Cleansing Lotion di kapas, kemudian sapu ke wajah. Mudah sahaja kan ! Makeup remover PIXY ini tak mengandung alkohol jadi tidak pedih , dan usah risau kulit akan kering . Dan hasilnya .. Taaadaaa sekali sapu, makeup akan bertukar tempat ke kapas.


Kandungan dari madu ini menyegarkan kulit wajah , serta bau yang wangi . Muka pun terasa segar ,wangi ,bersih dan pastinya makeup yang melekat akan tertanggal dengan mudah. Sesuai dengan ual's yang nak jimatkan masa untuk menanggalkan makeup ini. Tahukah kalian , jika kalian tidak bersih menanggalkan makeup lama kelamaan makeup yang tersisa dan melekat dikulit muka akan merosakkan wajah kalian atau akan menumbuhkan jerawat . Kalau dah berjerawat.. Haish.. satu hal lagi kan nak cantikkan kulit muka uall's


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo