Perlukah aku berdiet?

Perlukah aku berdiet?  | Dulu 40kg , sekarang 45 kg . Haha..memang dah naik 5 kg  . Dengan ketinggian yang comel-comel je , rasa BMI lebih dari seimbang dah. Perlukah saya berDiet? 

Cara menghitung BMI =Berat badan : Ketinggian  . Hurm lebeh dahh tak kan obesitas. Huh! Boss Lisa pun dah tegur Lisa dah gemok dr sebelum ini. Hahaa.. gemok kena tegur,kurus pun kena tegur eh. Yela.. yela. Saya akan gigih menurunkan berat badan saya dalam masa 1minggu. Nak bukti? Tunggu la ye nanti 1minggu lagi . 

Welcome air DETOX. Tadi kan..anak boss offer ubat yang turunkan berat badan. Harga rm85@150. Tak sure lah,tapi memang betul-betul berkesan. Anak dia dalam masa 2 hari, turun 1.5kg weyh . Hurm , tapi produk tu keluaran USA , takdak cop halal. Takpe takpe.. kurangkan makanan manis dan kurangkan mengunyah makanan tak berguna. 

1 ulasan:

meh sis bagi lemak sis. hehehe...


EmoticonEmoticon