Kenapa Menyambut Krismas ?

Kenapa Menyambut Krismas ? | Esok 25 Disember , tarikh dimana umat kristian selalu menyambut hari perayaan bagi agama mereka. Namun, kenapa yang bukan kristian pun beriya untuk menyambut krismas juga? Terlebih lagi yang beragama muslim. Tak percaya ? Tengok sahaja malam krismas tu, siapa yang penuhkan dataran ? Atau.. berholiday ke pantai, BBQ , tak pun berkonvoi.

Boss Lisa je yang chinese  tak bagi cucu dia  merayakan christmas, sebab mereka bukan kristian. Krismas hanya untuk orang yang beragama kristian, jadi buat apa nak sambut krismas ? Tapi anak muda sekarang ?? Bukan semua tapi ada ramai kat luar sana yang secara tak sedar dia dah ikut meraikan krismas. 


EmoticonEmoticon