Ayam Penyet Cinta

AYAM PENYET CINTA | Seperti biasa , ayam penyet menjadi menu favorit ku. Hari ini sebelum pergi kerja, aku belilah ayam penyet di tempat biasa beli iaitu di gerai kak kartika. Sembang-sembang kosong sambil menanti menu yang aku order siap. Dan ketika dah siap, maka aku bayar lah dan kemudian beredar dengan membawa bungkusan ayam penyet tu.

Sesampai di tempat kerja, aku buka lah bungkusan nasi itu.Ada yang pelik.haha ade nuget love la pulak hari ini. Sebenarnya tadi ketika aku nak order, dia tengah makan nuget love . Lepastu dia pelawa ke aku, tapi ku tolak . Bukan apa, yelah..biarlah dia makan. Tak kan nak kacau pulak. Mesti aku dan dia memang rapat. Kira aku pelanggan dia yg tetap la..sebab hampir setiap hari aku akan singgah membeli makanan ditempat dia. Hehehe tak perasan pulak dia letak nuget tu dalam makanan aku. Rezeki..

5 comments.. read them below or add one

Eny Abdullah Eny Abdullah December 13, 2014 at 8:03 PM
Igtkan menu baru ayam penyet tadi... heheheh.. untunglah...
nurul hidayah nurul hidayah December 13, 2014 at 9:39 PM
Ingatkan resepi ayam penyet .. hahaha .. Tanpa sedar , Dayah baca entry ni sambil tersenyum .. hehehe
fyna fyna December 13, 2014 at 10:44 PM
menyelerakan. pewwiittt... mohon post untuk sis ye. ^_____^