Ad

SMS MISTERI !

SMS MISTERI ! | 1 November haritu Lisa dapat sebuah SMS Misteri . Apa yang misterinya ? Ye lah tetiba sahaja dapat sms yang cakap Selamat Hari Lahir , Number tak kenal pulak tu. Oh..setelah baca ,dari Salon Crazy Cut rupanya . Eh lama dah tak buat treatment disana , yelah..si Erin staff yang selalu layan Lisa kalau pergi salon tu ,dia dah buka salon sendiri. Jadi memang jarang lah pergi ke Crazy Cut. Tapikan,, walaupon  harga yang tersenarai untuk rawatan rambut disana  boleh tahan Mahal , tapi keluar ja dari salon tu memang puas hati lah. Kalau kalian nak buat rebonding , tratment ka  tahan lama woo .. and hasilnya cantik. Serta staf-staf yang ramah akan melayan kalian.memberikan service terbaik punya . Crazy Cut akan memberikan diskaun 15-30% untuk pelanggan yang join member , nak aply member card rm10.00 sahaja untuk 2tahun. Murah kan ?

SMS ini Lisa terima hari ini, hehe sama ja .. ada Discount untuk member sampai 20% . Yang ini lah salon Erin , yang dulu staff supervisor di Crazy Cut. Best juga disana, harga pon lebih kurang juga. Hasil ? cantik juga. Kalau kalian rebonding dan tak menjadi, ada warranty 7hari tau. kalian boleh datang semula dan mereka tolong buat balik.FOC.waah..

Kedua tempat dapat Diskaun promo sampena hari jadi aku. Nak pergi yang mana eh ? Ha.. pergi dua-dua pon boleh ,sebab boleh pergi di hari selain hari tarikh kelahiran . Janji Bulan yang sama. Dan offer ini boleh bertukar  ke orang lain , contoh kalian tak sempat datang.. bawa je member card tu dan cakap nak pass . .. Anyone nak ikut? Hehehe. Banyak gift bulan ini..

8
( Hide )
  1. Wahhh mcmmenarik je.. syiok ahh dpt diskaunnn

    ReplyDelete
  2. seronoknya dapat diskaun promo mcm ni..xpala mahal..yg pnting puas hati
    :)

    ReplyDelete
  3. wahh...bestnya! teringin jugak nak dapat hadiah misteri.

    ReplyDelete
  4. misteri sangat, rupanya kawan dia punya..haa lg support dia kan.

    ReplyDelete
  5. jgn selubungi hidup anda dgn misteri.. ekekekek

    ReplyDelete
  6. misteri sangat. oklah tue lisa. g lah. reward untuk diri.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo