Ad

Blog Saya Teratas Di Page 1 Dalam Carian Google ?

Blog Saya Teratas di Page 1 Dalam Carian Google ? | wah.... blog saya yang tak seberapa ini masuk dalam carian google , page 1 ,tempat teratas. Teruja ? tentunya teruja sangat woo. Dulu memang nak masuk dalam carian Google , page 1 pon jadilah. Apalagi kali ini masuk ditempat teratas. Giler sapa yang tak happy.

Selangkah demi selangkah dalam dunia blogging yang susah tak susah,senang tak senang. Keywords apakah yang menjadi tempat teratas tu ?Biarlah rahsia tapi memang tengah ramai orang cari sekarang ini .hehe Kalau tak ditempat teratas, duduk dalam page 1 pon dah kira ok. Terima kasih untuk blogger-blogger yang telah mengajariku ilmu blogging , iaitu abg Kiz , abang Ben , Feroz , Abang Phat yang selalu membakar semangat untuk bersaing dengan dia dalam carian google dan banyak lagi orang-orang disebalik tabir.

Terimakasih untuk Google , juga untuk Che Mat Gebu , blogger masakan yang pemes pemilik tiffinbiru.com  kerna telah menumbangkan trafik ke blog saya .


Dan sekarang mula stabil untuk UV (Unique Visitor ) dan Online User dari 18-30 Online Visitor setiap masa. Pernah cecah 204 Online User tapi beberapa kali sahaja. .. hahaha Step by step. Dulu sehari PV (page View ) 60-200 , lepas tu naik.. 500-800 PV , sekarang 1,500 -2ribu plus PV sehari . Kalau Pv lebih dari 1k sehari je pon UV baru berapa sahaja.
Alhamdulillah sekarang dah mula stabil Unique Visitor / New visitor dah cecah paling kurang 1k sehari. Meskipun jauh dari succes tapi dah kira permulaan yang bagus . Lepas ini nak tambahkan ilmu lagi dan berusaha cecah UV 3K sehari sama dengan 7ribu page preview seperti kata Feroz. hehe.. Dimana ada kemahuan disitu ada jalan. Insyaallah. wish me luck .


23
( Hide )
  1. Wah... ajarkan pada saya boleh?

    ReplyDelete
  2. wah tahniah...boleh bagi tips2nya?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thanks .. tips tk tau nak cakap.. but boleh belajar dengan sifu2 dalam blog ;)

      Delete
  3. Tahniah!~ ^_^ Bagitahulah apa keyword tu~ Hehe. ;)

    ReplyDelete
  4. wah, Tahniah. bukan senang nak rank artikel kat serp..

    ReplyDelete
  5. Wow! satu perkembangan yang baik.. Sharelah ilmu Lisa.. ^_^
    RosmizaAliDotCom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilmunya senang.. tk malu bertanya.. hehe walaupon aoklan simple2 je

      Delete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo