Sesuatu Yang Menguatkanku #Hari ke3

Masuk hari ke 3 untuk Cabaran 30 Hari. 
Tajuk untuk hari ke 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Anda . Aku kuat ke ?
Kuat shoping? Tak ,
Kuat Buli orang ?Tak jugak
Kuat Marah ? Kadang-kadang
Kuat Membebel ? Mybe la .. haha sebab tak suka sesuatu yang tertangguh dalam kerja .
Kuat Merajuk ? yes , tapi merajuk bersebab. terjah entri  Hari 1 Dan Hari Ke-2
Kuat merepek ? Dulu lah.. tapi sekarang dah kurang sebab nanti kena marah . Hahaha
Eh.. dah melaut pulak dah . hahaha

Sesuatu yang menguatkan aku ?

1. MAKAN 


Makan! Makan ! haha ini lah sesuatu yang menguatkan aku ketika malam-malam lapar. Dan dah memang habit pukul 10 malam memang cacing dalam perut mula menari-nari meminta makan.
Sedap ooo makan ni. pergh.. memang kenyang !


 2. KUCING

Ketika stress penat kerja atau sedih atau gaduh kucing la peneman gelak ,nangis , dan juga dengar saya membebel. Hahaha.. fuhh lega sikit la kalau dah luahkan . Sejuk je tengok kucing . Dari banyak-banyak hewan. Kucing lah yang paling saya sayang .

Kekuatan fisikal dan tempat meluahkan stress  Makan dan kucing . Hahaha

Tapi yang paling utama menguatkan kekuatan batin saya ialah Allah juga Kedua orang tua saya .. Ibu dan Bapa . Mereka lah yang memberikan semangat ketika saya ada masalah . Walaupon saya tak mengadu masalah saya, tapi mereka lebih tau apa yang saya rasakan . Semangat hidupku ayah dan ibu. Kerna saya termasuk orang yang bertuah sebab diberikan family yang masih sempurna iaitu kedua orang tua saya .

{ 12 comments.. read them below or add one }

Hanim Hashim Hanim Hashim September 3, 2014 at 11:53 AM
Betul lisa, ilang stress bila belai kucing. Tapi bila dia start cakar, kita plak stress jadinya hehe :P
Mama Myja Mama Myja September 3, 2014 at 12:03 PM
adoiii geramnyer nengok kucing tu... Like kucing too

salam perkenalan dari mamamyja. jemput singgah and komen

CABARAN HARI KE-3
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ September 3, 2014 at 12:46 PM
Hahaha dah tau dah akak gila kucing.. ekekeke.... makan pun kekuatan ena.. yeahhh
Erra Kyra Erra Kyra September 3, 2014 at 1:43 PM
Haha kucing! Ok kite geng:)) *like!^^
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL September 3, 2014 at 8:57 PM
Xleh geng ..ni geng suka kucing, kuat makan !
Cik Sue Cik Sue September 4, 2014 at 2:29 AM
Ni geng qaseh,pelihara cacing dlm perut hahhahaha....
dikbee dikbee September 4, 2014 at 2:43 AM
Yeayyy... Kita sama kuat makan... Jom makan
yaya_flanella yaya_flanella September 5, 2014 at 2:33 AM
Suka kucing rupanyaa..haha comel jee