Sesuatu Yang Menguatkanku #Hari ke3

Masuk hari ke 3 untuk Cabaran 30 Hari. 
Tajuk untuk hari ke 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Anda . Aku kuat ke ?
Kuat shoping? Tak ,
Kuat Buli orang ?Tak jugak
Kuat Marah ? Kadang-kadang
Kuat Membebel ? Mybe la .. haha sebab tak suka sesuatu yang tertangguh dalam kerja .
Kuat Merajuk ? yes , tapi merajuk bersebab. terjah entri  Hari 1 Dan Hari Ke-2
Kuat merepek ? Dulu lah.. tapi sekarang dah kurang sebab nanti kena marah . Hahaha
Eh.. dah melaut pulak dah . hahaha

Sesuatu yang menguatkan aku ?

1. MAKAN 


Makan! Makan ! haha ini lah sesuatu yang menguatkan aku ketika malam-malam lapar. Dan dah memang habit pukul 10 malam memang cacing dalam perut mula menari-nari meminta makan.
Sedap ooo makan ni. pergh.. memang kenyang !


 2. KUCING

Ketika stress penat kerja atau sedih atau gaduh kucing la peneman gelak ,nangis , dan juga dengar saya membebel. Hahaha.. fuhh lega sikit la kalau dah luahkan . Sejuk je tengok kucing . Dari banyak-banyak hewan. Kucing lah yang paling saya sayang .

Kekuatan fisikal dan tempat meluahkan stress  Makan dan kucing . Hahaha

Tapi yang paling utama menguatkan kekuatan batin saya ialah Allah juga Kedua orang tua saya .. Ibu dan Bapa . Mereka lah yang memberikan semangat ketika saya ada masalah . Walaupon saya tak mengadu masalah saya, tapi mereka lebih tau apa yang saya rasakan . Semangat hidupku ayah dan ibu. Kerna saya termasuk orang yang bertuah sebab diberikan family yang masih sempurna iaitu kedua orang tua saya .

12 ulasan

Betul lisa, ilang stress bila belai kucing. Tapi bila dia start cakar, kita plak stress jadinya hehe :P

adoiii geramnyer nengok kucing tu... Like kucing too

salam perkenalan dari mamamyja. jemput singgah and komen

CABARAN HARI KE-3

Hahaha dah tau dah akak gila kucing.. ekekeke.... makan pun kekuatan ena.. yeahhh

Haha kucing! Ok kite geng:)) *like!^^

Xleh geng ..ni geng suka kucing, kuat makan !

Ni geng qaseh,pelihara cacing dlm perut hahhahaha....

Yeayyy... Kita sama kuat makan... Jom makan

Suka kucing rupanyaa..haha comel jee


EmoticonEmoticon