Perkara yang saya rindu | Hari ke17





Rindunya nak ber-hicking ke gunung . Hurm, dulu masa muda-muda (Macam la sekarang dah tua )aku memang hicking . Meski pun penat tapi akan ada kepuasan tersendiri jika kita dah berada diatas uncak gunung tu. Bila lah agaknya dapat  naik gunung lagi.  Dah tak ada geng , sekarang mamu naik gunung lambak je la.Kira joging , sebab tak sampai 1 jam dah boleh sampai ke puncak gunung tu . hehehe

2. Rindu zaman-zaman sekolah .
Rindu dengan guru-guru yang mengajar , rindu kan kawan-kawan sekolah . Rindu nak ponteng sekolah,. Hahaha

3.Masa kanak-kanak
Mandi sungai , kena sengat kalajengking , jatuh dari basikal. Main bersama kawan-kawan. Kena buli.Hurm ,, rindu giler time tu .

4. Rindu Nenek 
Nenek aku dah meninggal ketika bulan puasa thun ni 2014 , Walaupon aku sebelum ni selalu la gaduh manja dengan nenek. Tapi dia lah satu-satunya nenek yang aku ada. Yang lain dah meninggal sebelum aku lahir lagi. 

5. RinduYM chat room

Serius rindu giler masa -masa kat yahoo messager chat room ni. Disini lahirnya sebuah cinta persahabatan . Disini aku dibuli, disini aku berkawan . Dari sini lah persahabatan itu lahir tanpa mengenal status dan usia. Gelak sama-sama sampai leka tak tidur. Gaduh disini , yang otai buli yang noob , ada jugak macam tu . Gath ,kumpul bersama..macam dah kenal lama . sayang .. 14.12.12 dah terkubur YM chat room ni . :') 

{ 14 comments.. read them below or add one }

Siti Rohaida Yusof Siti Rohaida Yusof September 19, 2014 at 2:27 PM
yang last tu..dlu bukan main famous lagi kan.
Mama Myja Mama Myja September 19, 2014 at 2:49 PM
sekarang nih yahoo chat room dah xd kan? hihik
Cik Fafa Cik Fafa September 19, 2014 at 3:13 PM
yahoo messenger. legend kot dulu-dulu.
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL September 19, 2014 at 6:44 PM
Kalau lisa dtg banting blh jogging n hiking Bukit Jugra, paragliding pon boleh..

YmMsg pcl layan jugak haha.
mat mat September 20, 2014 at 7:27 PM
YM..di sana la kenal lisa..lps ym dah xde dua tahun baru jumpa kat luar..wakaka
::EIDA:: ::EIDA:: September 20, 2014 at 9:39 PM
haaaa akak pun lameeeeee tak hiking.... mesti dah semputttt hihuhuhu
Kiz MySelf Kiz MySelf September 23, 2014 at 4:46 PM
Eh tak jumpa pun dulu kat YM chat..haha
Nadia Johari Nadia Johari September 25, 2014 at 12:57 AM
hahaa..dulu ym chat nak cari pakwa je..hahaa
Lisa Nurulain Lisa Nurulain September 25, 2014 at 6:57 PM
Hahah wah btui kaaa. Nti hicking kat banting tp tkdop gengg