Perkara yang saya rindu | Hari ke17





Rindunya nak ber-hicking ke gunung . Hurm, dulu masa muda-muda (Macam la sekarang dah tua )aku memang hicking . Meski pun penat tapi akan ada kepuasan tersendiri jika kita dah berada diatas uncak gunung tu. Bila lah agaknya dapat  naik gunung lagi.  Dah tak ada geng , sekarang mamu naik gunung lambak je la.Kira joging , sebab tak sampai 1 jam dah boleh sampai ke puncak gunung tu . hehehe

2. Rindu zaman-zaman sekolah .
Rindu dengan guru-guru yang mengajar , rindu kan kawan-kawan sekolah . Rindu nak ponteng sekolah,. Hahaha

3.Masa kanak-kanak
Mandi sungai , kena sengat kalajengking , jatuh dari basikal. Main bersama kawan-kawan. Kena buli.Hurm ,, rindu giler time tu .

4. Rindu Nenek 
Nenek aku dah meninggal ketika bulan puasa thun ni 2014 , Walaupon aku sebelum ni selalu la gaduh manja dengan nenek. Tapi dia lah satu-satunya nenek yang aku ada. Yang lain dah meninggal sebelum aku lahir lagi. 

5. RinduYM chat room

Serius rindu giler masa -masa kat yahoo messager chat room ni. Disini lahirnya sebuah cinta persahabatan . Disini aku dibuli, disini aku berkawan . Dari sini lah persahabatan itu lahir tanpa mengenal status dan usia. Gelak sama-sama sampai leka tak tidur. Gaduh disini , yang otai buli yang noob , ada jugak macam tu . Gath ,kumpul bersama..macam dah kenal lama . sayang .. 14.12.12 dah terkubur YM chat room ni . :') 

14 ulasan

yang last tu..dlu bukan main famous lagi kan.

sekarang nih yahoo chat room dah xd kan? hihik

yahoo messenger. legend kot dulu-dulu.

Kalau lisa dtg banting blh jogging n hiking Bukit Jugra, paragliding pon boleh..

YmMsg pcl layan jugak haha.

YM..di sana la kenal lisa..lps ym dah xde dua tahun baru jumpa kat luar..wakaka

haaaa akak pun lameeeeee tak hiking.... mesti dah semputttt hihuhuhu

Eh tak jumpa pun dulu kat YM chat..haha

hahaa..dulu ym chat nak cari pakwa je..hahaa

Hahah wah btui kaaa. Nti hicking kat banting tp tkdop gengg


EmoticonEmoticon