cabaran 30hari :Hari 1 ,Gambar terbaru dan 5 fakta

First time memberanikan diri untuk Menyahut Cabaran 30hari

Hari pertama.. 
Gambar terbaru anda dan 5 fakta tentang diri anda

Haaa atas tu gambar terbaru. Wat muka ala-ala comel dan sememangnya perasan comel.. hehehe. 


5 fakta tentang saya
1. Jenis keras kepala ,taknak kalah.
2.Penyabar..mesti selalu kena buli. 
3. Lebih suka mengalah daripada bergaduh.
4.Kuat merajuk tapi sendiri pujuk. Haha yela tkde orang nak pujuk.
5.Pendiam . Memula kalau tak kenal atau beradaptasi ditempat yang baru memang pendiam. Hurm..tapi lama kelamaan nti dah pandai potpet potpet . 



Ta daaa tu dia cabaran hari pertama.. 
Nantikan cabaran seterusnya

Bye ! Selamat malam ;)

26 ulasan

Bila nk jumpa in person erk..baru boleh nilai sebetul2nya

Nak.jumpa.gakkk .. meh nak pujuk alololo

Pot pet pot pet tu, suara korang borak ke??

oooo..pendiam yee, tunggu jumpe kak fiza :p

Kuat majuk tapi sendiri kena pujuk tu macam saya jugak! Solutionnya takleh majuk. Hukhuk xde org nak pujuk. Ntah2 org tu xtau i is majuk

Omey omey omey.. terdode ai.. aauumm.. ekekekekke

Ala tomey2 hehehehhe....tq join

Assalam Lisa, wajah lembut tapi katanya keras kepala...hurmm, jgn terbawa bila berumah tangga nanti.

merajuk dan sendiri pujuk, ha mesti banyak coki2 ni hahahaha. pujuk diri sendiri ehhehe

fakta dia cute je.. macam orang nya.. ^^ apa punn saya kasi *5bintang* *like*

olololo... takde org pujuk ekk... meh akk pujuk meh... hehe

keras kepala?? hahahaa... nasib baik kepala dkna tak keras sanga..terantuk mau benjol hihii

Fuh! Penyabar ye? Nanti jumpa nak test la hehehe :)

kuat merajuk lepas tu pujuk sendiri..kita geng!! hihi...

Kalau tak de orang mujuk, bgtau la orang tu yang kita merajuk ni.. Hehe..

This comment has been removed by the author.

Lepas ni kak lisa merajuk bgtau aten. Aten tlg pujukkan. Hihi

omey lisa! taknak kalah yekk .. heheheh ~

Kena lembutkan skit kepala..keras sangat bahaya. Hehe

Jumpa dgn kbba nanti mesti tak jd pendiam dah. hehe


EmoticonEmoticon