Ad

5 Perkara Bermula dengan "Andainya" | Hari 28


,
5 Perkara bermula dengan "ANDAINYA ", hurm.Berangan sekejap.. andaian yang mungkin jadi kenyataan dan mungkin hanya wujud dalam angan-angan .

1. ANDAINYA aku JUTAWAN ,
sememangnya akan ku sedekahkan tanah rezab untuk dibangun masjid. Memang angan-angan dari kecik , sebab cikgu agama cakap kalau kita sedekahkan tanah untuk masjid, dan kemudian satu hari kita mati ,, Kita masih mendapat pahala sebab orang-orang datang untuk beribadah di masjid itu.


2.ANDAI aku TINGGI

Andai aku tinggi mesti aku jadi model atau pramugari ,haahhaa.  Pernah bercita-cita dulu tapi ketinggianku comel-comel je ni ha!. SAD ! hahaha nak minum vitamin dah takleh tinggi dah .

3. Andainya  Mataku Besar

Hahahah .. andai mataku tak sepet, mesti orang tak tanya aku ni chinese ke melayu . Disebabkan time mak suka makan limau mandarin dan tengok movie jackie chan ketika pregnen aku.. hasilnya aku keluar bermata sepet. Ala-ala Jackie Chan , Hahaha

4.ANDAI aku ada rm 50,000.00

Aku nak travell pergi obersea. Hahaha

5. ANDAI NENEK MASIH HIDUP ,
Aku ingin peluk nenek . Aku ingin bermanja-manja dengan nenek . Walaupon belum cukup 100 hari pemergian arwah nenek, tapi aku rindu sangat dengan nenek . Sebab dialah satu-satunya nenek yang rapat dengan aku. Al-Fatihah untuk nenek .


Caraban 30 Hari #kelabbloggerbenashaari
8
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo