Ad

Aku Sebahagian dari #KelabBloggerBenAshaari

#KelabBloggerBenAshaari ?
First time dengar ? atau.. kalian dah selalu dengar tapi tak tau ape tu #kelabbloggerbenashaari ?
Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) ni satu komuniti dimana dalam tu terdapat blogger-blogger yang baru atau blogger lama dalamdunia blogging . 
Founder KBBA ialah Ben Ashaari , haaa..kenal kan ?
Dia wujudkan group ni sebab :

        "Untuk apa ? Dari awal lagi aku mula blogging , aku dapati amatlah payah untuk promote blog dan juga menaikkan trafik. Blogger blogger senior pulak, mmg tak pandang la blogger blogger baru"
"Tujuan penubuhan #kelabbloggerbenashaari ni , adalah untuk pergi lebih jauh lagi dari apa yang ada sekarang. Pencapaian #kelabbloggerbenashaari tahun ini sangatlah bagus. Ada blogger yang terlibat dengan badan kebajikan dan macam macam lagi."
petikan dari SINI
Dan kenapa saya join KBBA ?
Nak tumpang pemes ka? hey..
tak pun la .Meski ade beberapa orang yang berfikir seperti itu. Hurm, seronok weyh join KBBA , banyak ilmu yang saya dapat kat sana. Ilmu Blogging , yelah..Saya ni bukan Blogger pemes pon dan masih banyak kena belajar dari mereka-mereka yang dah tau seluk beluk berblogging ni. Kalau ade apa yang tak paham, diorang boleh tolong ajar macam mana nak solve problem. 

Jadi.. dah tau kan ,, bukan sebab nak pemes, tapi saling membantu dan untuk pergi lebih jauh lagi dari apa yang ada sekarang.Mane lah tau ade rezeki travel kat  Paris macam dia tempoh hari tu . hehehehe :P
"Tuah Ayam Pada Kaki, Tuah Manusia Tak Da siapa Tau "
(Betul ke ayat ni ?hehe )
12
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo