Ad

Celcom menyapu anugerah terbaik di Pc.com 12 Anugerah Pilihan Pembaca 2011


Celcom Axiata Berhad, memenangi anugerah paling berprestij dengan memenangi The Best Telco of the Year, CEO of the Year dan Best Wireless Internet pada 12th PC.com Readers Choice Awards Night yang diadakan di Hotel Furama, Bukit Bintang . Dato 'Sri Shazalli Ramly, Chief Executive Officer of Celcom Axiata Berhad menerima anugerah atas malam' 'The Best Telco of the Year dan Ketua Pegawai Eksekutif kemudian award Tahun dari anugerah Timbalan Menteri Sains, Teknologi & Inovasi, YB Datuk Haji Fadillah Haji Yusof .

Ketua Pegawai Eksekutif anugerah Tahun adalah anugerah terbaru yang diperkenalkan oleh PC.com dan ia diberikan kepada pemimpin ikonik yang telah meninggalkan kesan yang mendalam dengan langkah berani mereka dalam industri masing-masing oleh orang-orang kuasa inspirasi dan rali dalam organisasi. Seperti untuk Anugerah  Best Wireless Internet Award, kita menang ini untuk kali ketiga berturut-turut.

Latar belakang PC.Com

PC.com terbaru pembaca pilihan anugerah malam adalah bab ke-12 dan kesinambungan anugerah PC.com berjaya yang telah diadakan setiap tahun untuk 11 tahun lepas. Ia kepujian syarikat terbaik-dalam-kelas untuk perkakasan, perisian dan teknologi di negara ini yang telah dikemukakan produk mereka untuk dikaji semula pada tahun 2011.

Anugerah yang dianjurkan oleh PC.com, majalah terkemuka tempatan ICT di negara ini dengan edaran sebanyak 25,000 dan jumlah pembaca 100,000 individu. Ia dikendalikan oleh Reach Publishing Sdn. Bhd. Sebuah syarikat sendirian berhad yang berdiri sebagai salah rumah penerbitan penting Malaysia.
0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo