TIPs dapatkan ex gf@exbf

Biasanya, kalau korang dah lama bercinta mesti tak dapat lari dari berbagai bergaduh kan. Mungkin korang dah beberapa kali bergaduh sampai hubungan tu dah tak dapat diselamatkan. Hubungan cinta yang normal memang akan mengalami semua ni. Lepas bergaduh dan breakup, memang susah nak dapatkan ex-gf kembali dalam hidup korang.
Jika korang dah lakukan sesuatu kesalahan yang tak boleh dimaafkan, janganlah harapkan dia datang balik kat korang. Diorang ni akan ‘jual mahal’ dan cuba untuk balas balik apa yang korang dah buat. So, kalau korang betul-betul sayang dia dan masih perlukan cinta si dia, maka korang kena usaha lebih.
Cubalah tips-tips ni untuk dapatkan semula cinta si dia
* Pulihkan emosi. Maafkan si dia dan maafkan diri korang. Lupakan je semua kenangan lepas yang menyakitkan tu.
* Berkomunikasi dengan si dia. Mulanya mungkin kena reject atau dia cuba elakkan diri tapi nanti korang akan dapat jugak cakap dengan dia. Korang kena sabar dan tabah ok?
* Mintak maaf sejujurnya. Beritahu dia yang korang sangat menyesal sebab dah lukakan hati dia.
* Pikat dia semula.Memang korang dah pernah buat sebelum ni buat lagi dan lagi. Sentiasa buatkan dia rasa dirinya istimewa. Cuba ingat balik apa yang korang buat masa mengorat dia dulu. Cari idea-idea romantik yang boleh membantu.
* Berikan masa yang cukup. Korang kena biarkan dia bersendiri untuk seketika. Biarkan dia berfikir tentang hubungan tu. Paling penting, bagi masa untuk dia rindukan korang.
* Baiki penampilan korang. Cuba tampilkan imej terbaik yang korang boleh. Pergilah gym kalau perlu.
* Konfiden.Yakin. Jangan cepat putus asa.Fikir positif.
Yakinkan dia yang korang cintakan dan perlukan dia .
* Tunjukkan yang korang dah berubah dan menjadi lelaki yang lebih baik. Tunjukkan yang korang berusaha.
Belajar dari kesilapan dan mulakan hidup baru. Lupakan je kenangan-kenangan yang menyakitkan tu. Harap bermanfaat


EmoticonEmoticon