PERPISAHAN TERMANIS - LOVARIAN

Niat nak tito kul 1 ,,,tapi sampai pagi tak tito ag.~_~
pastu,,meleleh pulak airmata tu,,
BREAK ngn bf ke?
hohohoho,,tak de lah,,dengar lagu yang sangat2 sedih jewp,,,


cube korang dengar lagu ini...




jangan nangis tau kalau dengar lagu ini..
tak de kena mengena ngn perasaan cik lisa sekrang nie pon,,,
just terjumpa kat youtube..dengar,,,
besh jugak,,,
untuk korang yang pernah kaple ngn some one tu...
Jadikan ini
Perpisahan yang termanis
Yang indah dalam hidupmu
Sepanjang Waktu

Semua berakhir
Tanpa dendam dalam hati
Maafkan semua salahku
Yang mungkin menyakitimu

Semoga kelakkan kau temukan
Kekasih sejati
Yang kan menyayangi
Lebih dariku
hehehheehe,,,k lah,,,esok nak kije,,
wait wait,, esok? ni pon dah pagi lah cik Lisa oi... ==" 
ape dah...
hehehehe^__________^
smoga happy dihari Jumat nie yer,,,


EmoticonEmoticon